حساب کاربری

  • آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
    پاسخ : بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید.
  • رمزعبور خود را فراموش کرده‌ام، باید چکار کنم؟
    پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
    پاسخ : لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
  • آیا برای خرید از فیض استور، حتما باید در سایت عضو باشم؟
    پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام درفیض استور کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از سایت ما می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در سایت ما علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی فیض استور به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در فیض استور باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.
  • آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
    پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت سفارش

  • آیا می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
    پاسخ : بله، شما مشتریان عزیز می توانید علاوه بر سفارش از طریق سایت، سفارشات خود را از طریق تماس تلفنی ثبت کنید.
  • دوست دارم از فیض استور خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
    پاسخ : سابقه و میزان فروش شرکت فرآورده های گیاهی فیض و همچنین محتوای غنی فروشگاه رسمیش یعنی فیض استور و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، اعتماد مشتریان به مجموعه ما را کاملا تضمین می کند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.
  •  آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
    پاسخ : شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
  • آیا می‌توانم برای شخص دیگری از فیض استورخرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
    پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آیا می خواهید کالا به همین آدرس ارسال گردد”، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
    پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فیض استور با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.
  • می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
    پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
    پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با فیض استور تماس بگیرید.
  • بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فیض استور تماس بگیرم؟
    پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فیض استور با شما تماس خواهند گرفت.

پرداخت

  • مبلغ سفارشم را چطور می‏‌توانم پرداخت کنم؟
    پاسخ : پرداخت مبلغ خرید در فیض استور به دو صورت آنلاین ،انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکه‌ی شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است.
  • با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
    پاسخ : شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فیض استور، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
  • ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
    پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

قیمت

  • – آیا قیمت محصولات در سایت فیض استور به روز هستند؟
    پاسخ :  بله، فیض استور به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.
  • – آیا قیمت‌‏های فیض استور نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟
    پاسخ :  سیاست قیمت‏ گذاری در فیض استور مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمت‏‌ها در فیض استور بدلیل فروش مستقیم از کارخانه و نبود واسطه، پایین تر از دیگر فروشگاه ها و مراکز فروش می باشد.