حساب کاربری
- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
پاسخ : بله، شما میتوانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافیست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید. - رمزعبور خود را فراموش کردهام، باید چکار کنم؟
پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد. - چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ : لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز. - آیا برای خرید از فیض استور، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام درفیض استور کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از سایت ما می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در سایت ما علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی فیض استور به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت میکند. ثبتنام در فیض استور باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری میشود. - آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش ها” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت سفارش
- آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ : بله، شما مشتریان عزیز می توانید علاوه بر سفارش از طریق سایت، سفارشات خود را از طریق تماس تلفنی ثبت کنید. - دوست دارم از فیض استور خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ : سابقه و میزان فروش شرکت فرآورده های گیاهی فیض و همچنین محتوای غنی فروشگاه رسمیش یعنی فیض استور و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، اعتماد مشتریان به مجموعه ما را کاملا تضمین می کند. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. - آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. - آیا میتوانم برای شخص دیگری از فیض استورخرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آیا می خواهید کالا به همین آدرس ارسال گردد”، شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. - آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت فیض استور با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند. - میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با فیض استور تماس بگیرید. - بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با فیض استور تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش فیض استور با شما تماس خواهند گرفت.
پرداخت
- مبلغ سفارشم را چطور میتوانم پرداخت کنم؟
پاسخ : پرداخت مبلغ خرید در فیض استور به دو صورت آنلاین ،انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت ) است. داشتن کارت اعتباری عضو شبکهی شتاب برای پرداخت در محل تحویل کالا لازم است. - با استفاده از کارت کدام بانکها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟
پاسخ : شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت فیض استور، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. - ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
قیمت
- – آیا قیمت محصولات در سایت فیض استور به روز هستند؟
پاسخ : بله، فیض استور به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند. - – آیا قیمتهای فیض استور نسبت به بازار ارزانتر است؟
پاسخ : سیاست قیمت گذاری در فیض استور مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. به طور کلی قیمتها در فیض استور بدلیل فروش مستقیم از کارخانه و نبود واسطه، پایین تر از دیگر فروشگاه ها و مراکز فروش می باشد.